Energi nu og for altid
- et uge-kursus i sol, varme og godt selskab

Vil du bruge en masse energi og få en masse energi tilbage?
Vil du have god træning, inspiration til den sunde livsstil og en uges ferie på herlige Playitas?
 
Dato:
d. 9.-16. november 2014

Hent programmet for Energi nu og for altid her.

For 4. år i træk kan du opleve en forrygende uge i godt selskab med Birgitte og Sharyn som vil undervise, underholde og inspirere dig. En uforglemmelig uge som tanker kroppen og sindet op med masser af energi.

Programmet er sammensat så alle kan deltage - uanset hvilken form, figur og erfaring. Igen i år bliver der rift om pladserne. Vi har allerede solgt mere end halvdelen af pladserne inden vi tilbyder eventen offentligt - så vær nu ikke for langsom med at bestille.

PRIS: kr. 2800 + rejse og indkvatering (se hvad du kan vælge imellem herunder. Prisen starter ved kr. 5158.)
Prisen på kr. 2800 dækker
20 holdtræninger
4 spændende foredrag om kost, stress og optimal træning
1 lækker trænings-T-shirt fra Carite
2 stk. af Birgittes mest eftertragtede trænings-dvd’er.

SE PROGRAMMET FOR UGEN HER

BESTIL INDEN 1. AUGUST 2014 - og spar masser af penge på din rejse.

Du skal foretage to forskellige handlinger for at sikre din plads!

Handling 1.
Overføre kr. 2.800 som giver dig adgang til 20 forskellige hold, 4 spændende foredrag som dækker emner som kost, stress og optimeret træning samt en lækker trænings T-shirt fra Carite og 2 af Birgittes mest eftertragtede trænings-dvd’er.

Overfør kr. 2800 til
Reg. nr.7650
Konto nr. 0002464597
Husk at skrive alle deltagernes navne, e-mail adresser samt telefonnumre.

Du vil herefter blive kontaktet af Sharyn og modtage en kvittering samt en bekræftelse på din tilmelding.

Du har nu reserveret din plads til vores event og mangler nu kun at bestille rejsen til Playitas.

Handling 2.
Nu skal du vælge hvordan du vil komme til Playitas samt hvordan du vil bo.

Der er 2 muligheder:

1. Apartment hotel - værelseslejlighed som er et- eller toværelses med køkken, bad samt altan eller:

2. Hotellet, hvor indkvartering er på et hotelværelse. Hotellet ligger ca. 800 meter fra Apartment hotel og vores undervisning foregår lige ved Apartment hotellet, så beregn lidt ekstra gå-tid, til vores aktiviteter, hvis du vælger hotellet.

Se til højre herfor hvad det koster for rejse og indkvartering og se hvordan du bestiller.

SE PROGRAMMET FOR UGEN HER

Hvis du har spørgsmål til vores event, er du meget velkommen til ringe til Sharyn på
 22 71 72 69
- eller email sharyn@shapedanmark.dk
SÅDAN BESTILLER DU REJSE OG INDKVARTERING:
Hvis du vil med, så kontakt rejsekonsulent hos
Falk Lauritsen, Mahnaz Garoussian
telefon 96 81 71 17 (tlf. tid man. tirs. og tors.)
eller skriv til hende på mahnaz.garoussian@falklauritsen.dk
(husk at sige du er med på ”Energi Event”)

Hvis du skriver til hende, så oplys venligst følgende:
Fulde navn på alle rejsende
Dit tlf. nr.
Fødselsdato
Hvilke rejser du ønsker (fra Billund eller Kastrup)
Hvilke Apartment/ hotel værelse du ønsker
 
Betaling for rejsen sker direkte til Falk Lauritsen
Reg. nr. 5295
Konto nr.: 0010007399 - Husk at referer til dit bookingnummer, så de ved hvor pengene hører til.

Læse mere om boligtyperne på linket herunder:
http://www.playitas.info/da/hoteller-aparthotel

Hvis du har spørgsmål til vores event, er du meget velkommen til ringe til Sharyn på
 22 71 72 69 eller email sharyn@shapedanmark.dk
SE PROGRAMMET FOR UGEN HER

SE PRISER

Herunder finder du priser på flyrejse, inkvartering og tilkøbsmuligheder.
Priserne starter fra kr. 5158 pr. person for en uge. Hertil kommer event-fee på kr. 2800 (se længere oppe på siden her)

FRA Billund ELLER København
9. november 2014 -7 dages rejse og ophold i forbindelse med ugeevent; "Energi nu og for altid".

1 værelseslejligheder (Apartment) uden havudsigt
(maks. 4 sovepladser, plads til 2 voksen + 2 børn under 11 år)
Kr. 5.158,- pr. deltager 
Prisen inkluderer:
Mad på fly = kr. 160,-
Transfer til hotellet = kr. 195,-
Fly tillæg = kr. 50,-

Tilvalgsmuligheder pr person:
Morgenmad = kr. 535, - pr. person
Halv pension = kr. 1.245,- pr. person (morgenmad og aftensmad)
Fuldpension = kr. 1.925,- pr. person (morgen, frokost og aftensmad)
Afbestillingsforsikring = kr. 220,- pr. person
Havudsigt = kr. 345,-

2 værelseslejligheder (Apartment) uden havudsigt (ved minimum 2 personer maks. 5 sovepladser)
Kr. 5.858,- pr. deltager
Prisen inkluderer:
Mad på fly = kr. 160,-
Transfer til hotellet = kr. 195,-
Fly tillæg = kr. 50,-

Tilvalgsmuligheder pr person:
Morgenmad = kr. 535, - pr. person
Halv pension = kr. 1.245,- pr. person (morgenmad og aftensmad)
Fuldpension = kr. 1.925,- pr. person (morgen, frokost og aftensmad)
Afbestillingsforsikring = kr. 220,- pr. person
Havudsigt = kr. 345,-

Hotel
Dobbeltværelse med morgenmad uden havudsigt fra Billund
Kr. 5.658,- pr. deltager 
Prisen inkluderer:
Mad på fly = kr. 160,-
Transfer til hotellet = kr. 195,-
Fly tillæg = kr. 50,-

Dobbeltværelse med morgen mad og med havudsigt
Kr. 6.003,- pr. deltager
Prisen inkluderer:
Mad på fly = kr. 160,-
Transfer til hotellet = kr. 195,-
Fly tillæg = kr. 50,-

Hotel tilvalgsmuligheder pr. person:
Halv pension = kr. 715,- pr. person
Fuldpension = kr. 1.395,- pr. person

lÆS OM INKVARTERINGSMULIGHEDERNE HER.


ENERGI EVENT
på Playitas
med Birgitte Nymann og Sharyn Dell.
D. 9.-16. nov. 2014
 

 

 
 

Hvem er Birgitte og Sharyn?

Birgitte Nymann
Birgitte er en af Danmarks mest populære forfattere inden for kost, træning, stress og motivation. Hun har udgivet 23 bøger og 100 trænings-videoer på dvd og online.

Birgitte er uddannet i idræt fra Københavns Universitet og CHEK practitioner fra CHEK institute, Californien.

Birgitte er skribent på forskellige månedsmagasiner og ugeblade. Birgitte er tilknyttet som konsulent hos Slankedoktor.dk og har sin egen side hver uge i Ude og Hjemme. Læs og se mere på www.birgittenymann.dk

Sharyn Dell
Sharyn er Universitets uddannet inden for træning og sundhed.

Hun er NLP master coach, certificeret personlig træner, Master pilates instruktør, Master EFFEKT instruktør, kostvejleder, foredragsholder og indehaver af Shape personlig træningsstudie i Århus.

Sharyn har over 20 års erfaring inden for trænings- og kostvejledning og er en meget motiverende og inspirerende underviser. Læs mere om Sharyn på www.shapedanmark.dk

TIMEBESKRIVELSER

Her er beskrivelse af de forskellige indslag på ugeprogrammet.

Download programmet for ugeeventet her: Energi nu og for altid


INTROMØDE

Her byder Birgitte og Sharyn alle deltagerne velkommen og gennemgår ugens program og evt. praktiske informationer.


SOCIAL GÅ TUR

Vi starter ud med en hyggelig gå tur i omgivelserne omkring Playitas komplekset.

 

SVEDHYTTEN Fælles welcome class

Så er vi i gang!! Birgitte og Sharyn lave en time som indeholder en lille smagsprøve af nogle af de forskellige træningstyper du kan opleve i løbet af ugen.  

 

EFFEKT  mix

 

GÅTUR - ELLER LØBETUR.

Vi tager udgangspunkt i hvem, der stå foran os på dagen og på hvilke niveau du er på og derudfra sammensætter vi ruten og intensiteten.

 

PILATES GRUNDPRINCIPPER – for begynder

Dette ½ timer er for dig som ikke har prøvet Pilates før så du kan lære de vigtige grundprincipperne og dermed bedre følge med de øvrige pilates timer

 

SHAPE PILATES

Shape Pilates har formål at skabe balance mellem krop og sind, herunder kroppens svage og stærke muskler, så muskulær ubalancer afhjælpes og forebygges. Der arbejdes med udgangspunkt i det stabiliserende aktive muskelkorset, vi har omkring ”livet”, også kaldt kropsfundamentet, som består af bækkenbunden, den indre tværgående mavemuskel og de dybereliggende lænderygmuskler. Dette aktive ”muskelkorset” styrer og beskytter ryggen under både daglige funktioner og under idræt. Pilates er egnet til alle uanset alder, køn og træningsniveau. Øvelserne består af enkle bevægelser, der giver stærke og smidige muskler. Desuden opnås større bevægelsesfrihed samt mere energi og mentalt overskud.

 

EFFEKT med lille bold

Med redondobolden, som den lille bold hedder, bliver EFFEKT-øvelserne endnu mere effektfulde, udfordrende og anderledes. Den ligner mest af alt de bolde vi legede med da vi var børn, og kan derfor ved første øjekast virke helt uskyldig. Men det er træningsøvelserne man kan lave med Redondobolden, som den hedder, ikke. Bolden gør mange af de velkendte muskeltræningsøvelser endnu mere effektive og udfordrende og ikke mindst bliver mave- og rygøvelser super-effektive på et minimum af tid. Bolden er levende når man lægger sig på den og derfor skal musklerne arbejde langt hårdere for at udføre øvelserne og samtidig tvinges langt flere muskler på arbejde for at holde hele kroppen stabil. Det giver en stort energiforbrug og stor påvirkning af musklerne og så trænes stabiliteten omkring rygsøjlen optimalt.

 

CIRKELTRÆNING

Cirkeltræning er en blanding af konditionstræning og muskeltræning som laves på ”stationer” rundt på træningsbanen. Du får en makker eller 2 og sammen gennemfører I de forskellige øvelser. Der er mulighed for at tilpasse intensitet til dit niveau ved alle stationer. En sjov og effektiv time.

 

HØJ FORBRÆNDING

 

D´STRESS AND RELAX

Udstrækning og afslapning. Ovenpå nogle hårde træningstimer, får du nu mulighed for at slappe helt af og få strakt de stive muskler helt ud i middagssolen.

 

SALSA-AEROBIC

Zumba er nu velkendt over hele verden, men inden Zumba fandtes lavede vi alligevel Zumba. Da hed det blot noget så enkelt som Salsa-Aerobic. En time hvor hofterne svinges, kroppen rystes og smilet bliver bredere. Ingen erfaring er nødvendig. Du skal bare have lyst til at røre dig og lad den smittende musik inspirere dig.

 

F.I.T. Functional interval træning

Pulsen kommer op og vi træner kroppen med funktionel øvelser i forskellige tids intervaller. En time som tilpasses i niveauet, så uanset hvilke form du er i kan du være med.

 

INTERVAL LØB

Dette løbetur er for dig som gerne vil prøv at pres dig selv lidt. Sharyn styre tids intervallerne og uanset hvilke løbeniveau du er i, vil du få noget ud af det. Formålet er,  ud over at du får en god og effektiv træning, få du også inspiration til at variere din egne træningstur når du kommer hjem.  

 

BEACH BOOT CAMP

Her trække vi i militærtøjet og  marchere ned til stranden. En fysisk krævende time med svedgaranti! Vi laver både konditionstræning og muskeltræning – en stor sammenblanding af simple og energikrævende øvelser. Forvent at du får ømme muskler både under og efter timen – på den gode måde naturligvis!!

 

PILATES M. ELASTIK

Her tilføjer vi pilates øvelserne ekstra modstand I form af elastikker som assistere eller giver modstand til øvelserne.

 

TABATA

TABATA er en træningsform som giver form og figur et skub i den rigtige retning – med rekordfart. TABATA er efternavnet på ham der fandt ud af at meget veltrænede atleter kunne forbedre deres formkurve betragteligt ved at træne 4 minutter 5 gange om ugen + 1 gang hvor de trænede i længere tid. Træningen går ud på at lave 20 sekunders hårdt arbejde. Så hårdt at man ikke kan mere efter 20 sekunder. Så holder man pause i 10 sekunder og gentager det igen 7 gange mere. I alt = 4 minutter. Du kan løbe, cykle, svømme, ro, lave styrketræning. Alle typer træning giver resultat efter denne metode, hvis du bare sørger for at vælge en intensitet eller øvelser der er så hårde at du er træt efter 20 sekunder. På kurset her tager vi udgangspunkt i konditionstræning og muskeltræning for hold – og som foregår uden redskaber. Dvs. vi laver holdvelegnet TABATA.

 

TRÆN MAVEN FLAD og ryggen stærk

 

FARVEL TIME

Snøf snøf... så er ugen ved at komme til en ende. Sharyn og Birgitte giver jer en uforglemmelig ”sidste time”. Lille tip.. gå ikke glip af denne time!

 

Foredragsbeskrivelser

 

KOST FOREDRAG

 

KOST FIF OG RÅD

Praktiske fif og råd fra Sharyns 25 års erfaring med kostvejledning. Hvordan du bedre kan få din hverdag til at hænge sammen kost mæssigt. Ideer til hvordan din optimale dagskost kun ser ud og ideer til hvordan du kan finde og tilbered sunde mad på farten.

 

STRESS


IDEER TIL AT OPTIMERE EGEN TRÆNING

 Hvilken træning giver mest, hvad er bedst træningsform for dig? Målet ved dette workshop /foredrag er at besvar disse spørgsmål samt give dig en masse af ideer til at egne træning når du kommer hjem. Du vil have mulighed for at sammensæt dit optimal trænings plan så du kan kom i gang/ forsætte din trænings intentioner når du kommer hjem.